REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Art. 1 Informacje podstawowe
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem Strony internetowej: art.-tea.pl (zwanej dalej „Stroną”).
Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Joanna Solska wpisana do Centralnej Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Art-Deco Joanna Solska z siedzibą w Lasocicach przy ul. Słonecznej 16, 64-100 Leszno, NIP: 6971904641, Regon: 30124608 oraz miejscem wykonywania działalności pod marką Herbaciarnia Art.-Tea w Lesznie, przy ul. Wolności 30, 64-100 Leszno (zwany dalej „Usługodawcą”).
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: herbaciarnia@art-tea.pl
- Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 12.06.2024
Art. 2 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
- Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: bloga autorskiego w tematyce herbat, kaw i powiązanego asortymentu oraz sklepu internetowego.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usługi płatne i bezpłatne:
W ramach sklepu internetowego:
- sprzedaż wysyłkowa towarów;
- Założenie konta użytkownika;
- Subskrypcja newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
- Publikacja komentarzy;
- Publikacja ocen i opinii dotyczących towarów, usług i produktów sprzedawanych na Stronie;
- Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
Art. 3 Warunki techniczne do korzystania ze Strony
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
- urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym;
- przeglądarkę internetową;
- pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie;
- adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie, zapisania się na newsletter, pobrania kuponów rabatowych, zostawienia komentarza lub opinii
Art. 5 Sprzedaż towarów fizycznych
- Składanie zamówień
- Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez Ciebie obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę” oraz dokonaniu zapłaty ceny (z wyłączeniem płatności za pobraniem).
- Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji Usługodawca wysyła potwierdzający e-mail.
- Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Ciebie zapłaty i potwierdzeniu Twojego zamówienia. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 1 dzień, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
- Dokonywanie płatności
- Usługodawca umożliwia zapłatę: 1) za pośrednictwem operatora płatności internetowych (karta płatnicza debetowe, karta płatnicza kredytowa, BLIK). 2) przelewem bankowym.
- Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności.
- Dostawa/Odbiór towaru]
- Usługodawca umożliwia kilka opcji dostawy towaru – wyboru należy dokonać przy składaniu zamówienia.
- Koszty dostawy Usługodawca określa na Stronie, tak abyś mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych uszkodzeń, powinieneś zgłosić ten fakt kurierowi i spisać z nim protokół obejmujący te informacje. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby towar został zapakowany dokładnie, rzetelnie i szczelnie i nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia fizyczne zewnętrzne opakowania i klient powinien dochodzić swoich roszczeń w tym zakresie z doręczycielem. Pamiętaj że zaniechanie powyższego obowiązku może być przyczyną odmowy uznania Twoich roszczeń reklamacyjnych. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności i nie przyjmuje do reklamacji oraz zwrotów towarów z otwartym opakowaniem bezpośrednio chroniącym zawartość (herbaty, kawy, słodycze, przyprawy, owoce, liofilizaty, owoce kandyzowane). Zasada ta zostaje przyjęta w myśl o dbałość o higienę i bezpieczeństwo zakupów dla klientów Art.-Tea.pl.
- Zamówienia towarów fizycznych można składać za pośrednictwem założonego na Stronie konta użytkownika lub bez jego zakładania.
- Zamówienia są realizowane w terminie od 1 do 4 dni, od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji za wyjątkiem okresu od 15 listopada do 14 lutego oraz na dwa tygodnie przed i na dwa tygodnie po Świętach Wielkanocnych, kiedy to czas realizacji może wydłużyć się do 3 do 4 dni, a także w czasie objętym zwolnieniem lekarskim od pracy i sytuacjami losowymi, na które usługodawca nie ma bezpośrednio wpływu. Szczegóły warunków dostawy dla poszczególnych opcji dostawy zostały przedstawione TUTAJ. Dokument ten, stanowi integralną część niniejszego regulaminu, a opisane w nim ceny mogą ulegać zmianom zgodnie i w zależności od cennika dostawców usług kurierskich.
- Darmowa dostawa ma zastosowanie wyłącznie przy wyborze odbioru osobistego w punkcie sprzedaży Art-Tea przy ul. Wolności 30 w Lesznie, w woj. Wielkopolskim, kod pocztowy 64-100 oraz przy łącznej wartości koszyka przewyższającej kwotę 120 zł. W takim przypadku kwota wybranej opcji dostawy zostanie automatycznie zredukowana do 0 zł w procesie transakcyjnym koszyka. Jednocześnie informujemy, że kwota ta może się zmieniać w zależności od panujących warunków ekonomiczno-gospodarczych, cen dostawców towaru i usług oraz zastosowanej objętej określonym terminem promocji i informacja o tej zmianie zawsze będzie opublikowana na stronie art-tea.pl w postaci bloku typu pop-up lub/i specjalnej treści na górze strony sklepu, a oprócz tego będzie można ją znaleźć w innych lokalizacjach na stronie, a wybrani klienci, którzy wyrazili zgodę na komunikację e-mail otrzymają tę informację na swój adres poczty elektronicznej.
Art. 6 Pozostałe informacje dotyczące sprzedaży
- W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności: 1) podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające realizację umowy, 2) nie opłaciłeś zamówienia w terminie, 3) w przypadku zamówień towarów fizycznych dwukrotnie nie odebrałeś przesyłki 4) Usiłujesz skompletować zestaw zakupowy z towarów, które do sprzedaży w zestawie nie zostały przez usługodawcę przeznaczone (zakładka Menu Głównego sklepu: PREZENTY).
Art. 7 Prawa konsumenta
- Postanowienia art. 8 – 9 poniżej mają zastosowanie względem konsumentów oraz osób korzystających z uprawnień konsumentów według przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
- Przez prawa konsumenta należy rozumieć:
- prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (art. 27 i następne Ustawy o prawach konsumenta);
- prawa konsumenta związane ze zgodnością towaru, treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową (art. 43a i następne Ustawy o prawach konsumenta).
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Usługodawca względem “niekonsumentów” (osób i podmiotów nie wymienionych w ust. 1 powyżej) ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
- Ochroną konsumencką nie są objęte umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawarte na odległość, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.
Art. 8 Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
- Każdej osobie, która dokonuje zakupu towarów lub treści cyfrowych lub usług (także usług cyfrowych) jako konsument zawierając umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
- W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny zobowiązany jesteś do złożenia oświadczenia woli w tym względzie w terminie 14 dni, liczonych:
- od otrzymania towaru lub treści cyfrowej;
- w przypadku zakupu kilku towarów, od otrzymania ostatniego z nich;
- w przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez oznaczony czas, od otrzymania pierwszego z towarów;
- w innych wypadkach od dnia zawarcia umowy.
- Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu wyślesz nam maila lub pismo. Możesz skorzystać z znajdującego się na samym dole Regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak wyślesz nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zawartej umowie (zakupionym towarze, treści cyfrowej lub usłudze) z oświadczeniem, iż odstępujesz od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu my zobowiązani jesteśmy zwrócić na Twoją rzecz poniesione przez Ciebie płatności, a Ty zobowiązany jesteś do zwrotu zakupionych towarów lub zaprzestania korzystania z dostarczonych Ci treści lub usług cyfrowych oraz udostępniania ich osobom trzecim. W stosunku do treści lub usług cyfrowych możemy Ci uniemożliwić dalszy dostęp także przez zablokowanie konta, o ile jest to technicznie możliwe.
- W przypadku zakupu towarów lub treści cyfrowych, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (o ile takie poniosłeś) z zastrzeżeniem, że zwracamy koszty przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy towarów. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, nie będziemy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Twoje płatności zwrócimy Ci przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że zażądasz, abyśmy zwrócili Ci Twoje środki w inny sposób.
- Towary powinny zostać zwrócone nie później niż 14 dni, od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Poniesione przez Ciebie bezpośrednie Koszty zwrotnego odesłania towarów nie zostaną przez nas zwrócone.
- Płatność może zostać przez nas wstrzymana do czasu otrzymania od Ciebie towarów z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania.
- W przypadku odstąpienia od umowy ciąży na Tobie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i ich funkcjonowania.
Art. 9 Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności towaru z umową:
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego wymiany lub zwrotu środków pieniężnych.
Jeżeli wymiana lub wykonanie zwrotu środków pieniężnych z winy klienta (np. nie udostępnia adresu do wymiany, gdy zachodzą przesłanki, że jest inny niż adres pierwotnej wysyłki lub numeru konta bankowego do zwrotu środków) są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
- Usługodawca dokonuje zwrotu środków lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty zwrotu lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca.
- Konsument udostępnia Usługodawcy towar podlegający wymianie. Usługodawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
- Jeżeli towar nosi znamiona konsumpcji przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Usługodawca nie przyjmuje żadnych roszczeń reklamacyjnych.
- W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Usługodawcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Art. 10 Postępowanie reklamacyjne
- Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.
- Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług możecie kierować na adres: herbaciarnia@art-tea.pl z dopiskiem w polu tematu e-maila o treści: REKLAMACJA.
- W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych zobowiązany jesteś podać:
- dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania;
- dane dotyczące umowy lub towaru (odpowiednio treści cyfrowej lub usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję;
- Krótki opis zaszłej niezgodności lub uszkodzenia.
- Twoje żądania.
- W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż niezgodność z umową lub roszczenia gwarancyjne zobowiązany jesteś podać:
- dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail;
- opis powodów reklamacji;
- Twoje żądania, propozycje i wnioski.
- Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania.
- Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Art. 11 Zmiany regulaminu
1. Pamiętaj, że nasz regulamin może się zmienić.
2. Zmiany i aktualizacje mogą wynikać z nowelizacji przepisów prawa, zmian w naszych produktach i usługach, korekty językowej lub konieczności doprecyzowania treści regulaminu.
3. O zmianach i ich przyczynie zawsze poinformujemy Cię e-mailowo.
4. Jeżeli nowa wersja regulaminu nie będzie Ci odpowiadać, możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszych usług. Masz na to 14 dni od kiedy zostaniesz poinformowany o zmianie i wystarczy, jak prześlesz nam swoją rezygnację poprzez pocztę elektroniczną.
5. Zmiany regulaminu, które dotyczyć będą usług płatnych (zakupu usług, towarów, treści lub usług cyfrowych) znajdą zastosowanie tylko do umów zawartych po zmianie. Jeśli zawarłeś umowę zakupu przed zmianą, obowiązywać będzie Cię regulamin z daty zawarcia umowy.
Art. 12 Dodawanie i moderacja komentarzy
- Na naszej Stronie użytkownicy mogą zamieszczać komentarze.
- Nie odpowiadamy za komentarze użytkowników zamieszczone na naszej Stronie. Nie wyrażają one naszych poglądów i nie powinny być utożsamiane z naszą działalnością.
- Jeżeli umieszczasz swój komentarz na naszej Stronie, oznacza to, że masz do niego pełne prawa.
- Jeżeli umieszczasz swój komentarz na naszej Stronie, zgadzasz się z tym, że zostanie on opublikowany i widoczny dla innych użytkowników. Zgadzasz się na umieszczenie go nieodpłatnie.
- Twoje komentarze mogą być przez nas sprawdzone w dowolnym momencie.
- Jeżeli uznamy, że Twoje komentarze naruszają nasze zasady publikacji, usuniemy je.
- Możemy zmodyfikować komentarze, jeżeli uznamy to za koniecznie, by chronić innych użytkowników (na przykład przed kliknięciem w podejrzany link) bez podania przyczyny.
- Nie prowadzimy bieżącej kontroli komentarzy zamieszczonych przez użytkowników.
- W każdej chwili możesz zażądać usunięcia swoich komentarzy. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Komentarz możesz usunąć samodzielnie lub wysłać do nas zgłoszenie. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- W każdej chwili możesz zmodyfikować zamieszczony przez siebie komentarz.
- Komentarz możesz zmodyfikować samodzielnie lub wysłać do nas zgłoszenie. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Zależy nam na tym, żeby na Stronie znajdowały się komentarze związane z prowadzoną przez nas działalnością i tematyką naszego biznesu. Nie zamieszczaj komentarzy:
- o charakterze bezprawnym;
- tworzonych przez boty i systemy do automatycznego generowania komentarzy;
- służących do pozyskania wyłącznie linku;
- reklamowych;
- które są groźbą, wzywają do agresji, nienawiści, przemocy;
- są obraźliwe;
- naruszają prawa innych osób i podmiotów;
- naruszają normy społeczne i dobre obyczaje.
Art. 13 Zgłaszanie i usuwanie treści na Stronie
- Jeżeli uznasz, że dowolna treść zamieszczona na naszej Stronie (taka jak komentarz, opinia, tekst, film, zdjęcie, grafika) jest niezgodna z prawem lub narusza prawa osób trzecich, możesz wysłać do nas zgłoszenie.
- Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojego zgłoszenia. W ciągu 14 dni je zanalizujemy i na nie odpowiemy.
- Zgłoszenie powinieneś uzasadnić. Opisz szczegółowo i wyjaśnij dlaczego Twoim zdaniem treść powinna zostać przez nas usunięta.
- Im więcej dodatkowych materiałów nam wyślesz w przypadku zgłoszenia treści – tym lepiej. Przydatne będą zwłaszcza printscreeny, nagrania video, linki, wskazanie konkretnych przepisów prawa.
- W trakcie rozpatrywania zgłoszenia będziemy mogli Cię poprosić o dodatkowe wyjaśnienia.
- Jeżeli zgłoszenia nie uzasadnisz oraz nie dołączysz materiałów potwierdzających, nie będziemy w stanie go rozpatrzyć i pozostawimy je bez rozpoznania.
- Jeżeli uznamy Twoje zgłoszenie za zasadne, usuniemy wskazaną przez Ciebie treść.
- O naszej decyzji poinformujemy Cię e-mailowo.
- Jeżeli usuniemy treść, która była opublikowana na naszej Stronie i Ty ją zamieściłeś, o jej usunięciu poinformujemy Cię e-mailowo.
- Zgłoszenia będziemy sprawdzali w sposób staranny i obiektywny. Postaramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości, zanim podejmiemy decyzję. Otrzymasz również uzasadnienie naszych decyzji.
- Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać. Masz na to 14 dni.
- Zgłoszenia, odwołania i odpowiedzi na decyzję wyślij na nasz adres e-mailowy.
- Weryfikacji zgłoszeń nie dokonujemy w sposób zautomatyzowany.
- Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub edytowanych treści w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.
Art. 14 Dodawanie i moderacja opinii
- Na Stronie użytkownicy mogą zamieszczać opinie o naszych towarach, treściach i usługach.
- Opinie są zamieszczane przez nas (są to opinie klientów, których prosiliśmy o ich wystawienie, i z którymi się skontaktowaliśmy) oraz użytkowników Strony.
- Nie odpowiadamy za opinie użytkowników zamieszczone na naszej Stronie. Nie wyrażają one naszych poglądów i nie powinny być utożsamiane z naszą działalnością.
- Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, oznacza to, że masz do niej pełne prawa.
- Jeżeli umieszczasz swoją opinię na naszej Stronie, zgadzasz się z tym, że zostanie opublikowana i widoczna dla innych użytkowników. Zgadzasz się na umieszczenie jej nieodpłatnie.
- Jeżeli napiszesz opinię, to jest ona Twoją własnością intelektualną, jednak publikując ją na naszej Stronie, zgadzasz się na jej nieodpłatne wykorzystanie przez nas w celach promocyjnych i informacyjnych.
- Nie jesteśmy w stanie zweryfikować wszystkich opinii zamieszczonych przez użytkowników Strony.
- Dodaj swoją opinię, jeżeli naprawdę zawarłeś z nami umowę, przetestowałeś towar lub usługę. Przygotuj ją w sposób rzetelny i uczciwy. Użyj prostego, zrozumiałego języka, bez błędów i wulgaryzmów.
- Dziel się swoimi rzeczywistymi doświadczeniami, nawet jeśli są krytyczne. Każda opinia jest szansą na poprawę jakości oferowanych przez nas towarów i usług.
- Opinię możesz w każdej chwili zaktualizować. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- W każdej chwili możesz usunąć zamieszczoną opinię. Możesz to zrobić samodzielnie lub się z nami skontaktować. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Zastrzegamy sobie prawo do archiwizowania usuniętych lub zmienionych opinii w celu ochrony Uzasadnionego Interesu Administratora.
Art. 15 Pobranie bezpłatnych materiałów i zapis na newsletter
- Na naszej Stronie możesz pobrać bezpłatne materiały takie, jak: kupony rabatowe, dokumenty.
- Dostęp do tych materiałów otrzymasz po wypełnieniu formularza lub jeśli tak zdecydujemy, bez konieczności wypełniania formularzy.
- Po wypełnieniu formularza zostaniesz również zapisany na nasz newsletter.
- Pomimo pobrania bezpłatnych materiałów, w każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.
- Jeżeli zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, dalej możesz korzystać z naszych bezpłatnych materiałów.
- Jeżeli chcesz pobrać bezpłatne materiały, a nie chcesz zapisywać się do newslettera możesz:
- Wypisać się z newslettera od razu po pobraniu materiałów (skorzystaj z opcji rezygnacji na dole wiadomości). To najlepsza i najszybsza droga.
- Napisać do nas z żądaniem wypisania z newslettera i usunięcia wszystkich Twoich danych osobowych po pobraniu materiałów. Uczynimy to bezzwłocznie.
- Nasze bezpłatne materiały podlegają ochronie na ogólnych zasadach prawa autorskiego.
- Nie udostępniaj innym osobom bezpłatnych materiałów bez naszej zgody.
- Jeżeli chcesz udostępnić nasze bezpłatne materiały innym osobom, podaj im link do Strony, na której można je pobrać.
- Jeżeli chcesz udostępnić bezpłatne materiały innym osobom, a nie chcesz podawać im linka do pobrania, skontaktuj się z nami. Ustalimy cel, zakres i czas udostępnienia naszych materiałów.
Art. 16 Newsletter
- Na Stronie możesz zapisać się na nasz newsletter.
- Newsletter jest usługą darmową.
- Treści w newsletterze są chronione na ogólnych zasadach przepisów prawa autorskiego.
- Newsletter polega na wysyłce na Twój adres e-mail powtarzalnych wiadomości z systemu mailingowego.
- Obiecujemy nie spamować. Będziemy Ci wysyłali wyłącznie konkretne i sprawdzone informacje, nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
- Z racji innych obowiązków może się zdarzyć tak, że nie będziemy w stanie wysyłać Ci newsletterów powtarzalnie i cyklicznie.
- Jeżeli zapiszesz się na newsletter, otrzymasz od nas informacje dotyczące nowości, kuponów rabatowych, promocji, ofert handlowych, ciekawych artykułów.
- Dołożymy wszelkich starań, by newslettery były merytoryczne. Będziemy je tworzyć rzetelnie, w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie.
- Na newsletter możesz się zapisać, jeżeli:
- wypełnisz formularz zamieszczony na Stronie;
- napiszesz do nas e-mail z prośbą o zapisanie na newsletter;
- zaznaczysz pole zgody (checkbox) kiedy kupujesz towar, treść cyfrową lub usługę na naszej Stronie.
- Po wypełnieniu formularza otrzymasz na swoją skrzynkę wiadomość z linkiem potwierdzającym (system Double Opt-In). W ten sposób chcemy się upewnić, że to na pewno jest Twój adres e-mail.
- Po wypełnieniu formularza wyświetli Ci się Strona z potwierdzeniem subskrypcji. Znajdziesz na niej najważniejsze informacje dotyczące naszego regulaminu oraz polityki prywatności.
- Jeżeli nie potwierdzisz rejestracji w formularzu, nie zapiszemy Cię na newsletter i nie będziesz otrzymywać od nas regularnych wiadomości.
- Jeżeli nasz newsletter nie wyświetla się prawidłowo, napisz do nas. Postaramy się pomóc.
- W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera. Dokładamy wszelkich starań, by automatyczne wypisanie było szybkie, bezproblemowe i zajęło Ci kilka sekund.
- Jeżeli chcesz się wypisać z newslettera, możesz to zrobić klikając w link zamieszczony na dole każdej wiadomości. Możesz również wysłać do nas e-mail z żądaniem wypisania z bazy. Żądanie to zrealizujemy bezzwłocznie.
- Będziesz otrzymywać newsletter do czasu zakończenia subskrypcji lub zakończenia przez nas tej usługi.
- Jeżeli przez minimum 6 miesięcy nie będziesz aktywny w naszym newsletterze (nie otworzysz wiadomości), zastrzegamy sobie prawo do usunięcia Twojego kontaktu z naszej bazy.
- Jeżeli wypiszesz się z newslettera lub usuniemy Twój adres-email, w każdej chwili możesz zapisać się na nowo.
- Nie udostępniaj i nie kopiuj treści z newslettera bez naszej zgody.
- Pamiętaj, że newslettery mogą wpadać do zakładki SPAM. W takim wypadku dodaj nasz e-mail do bazy zaufanych odbiorców.
- Pamiętaj, że możemy zrezygnować z wysyłki newslettera. W takim wypadku poinformujemy Cię o tym oraz usuniemy Twój adres oraz zapis aktywności z naszego systemu mailingowego.
Art. 17 Konto użytkownika
- Na naszej Stronie możesz założyć swoje konto użytkownika.
- Konto użytkownika jest usługą darmową.
- Konto użytkownika umożliwia Ci dostęp do składania zamówień, pobrania materiałów, dokumentów, faktur, sprawdzenia historii zakupów.
- Konto zakłada się poprzez dedykowany formularz.
- Dostęp do konta następuje po podaniu przez Ciebie: loginu oraz hasła.
- Hasło powinno być unikalne.
- Nie udostępniaj hasła innym osobom.
- Jeżeli utracisz dostęp do konta, możesz go odzyskać, korzystając ze specjalnej opcji na Stronie logowania.
- Jeżeli masz problem z odzyskaniem hasła – napisz do nas. Pomożemy Ci wygenerować nowe.
- Jeżeli chcesz usunąć konto, możesz to zrobić sam korzystając z odpowiedniej zakładki lub napisać do nas e-mail z żądaniem usunięcia. Zrealizujemy Twoje żądanie bezzwłocznie.
- Zobowiązujesz się do niepodejmowania działań niezgodnych z prawem za pośrednictwem swojego konta, w tym rozsyłania spamu, naruszenia praw innych osób, czy używania konta do celów oszustwa.
- W przypadku długotrwałej nieaktywności konta (np. brak logowania przez rok) zastrzegamy sobie prawo do jego dezaktywacji lub usunięcia.
- Konta są osobiste i nie mogą być przenoszone ani odsprzedawane innym osobom bez naszej zgody.
Art. 18 Rozwiązywanie sporów
- Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
- W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
- Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: ec.europa.eu/odr
Art. 19 Ochrona danych osobowych
- Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://art-tea.pl/polityka-prywatnosci
- Wzór formularza odstąpienia od umowy
wzór oświadczenia:
[WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: …* tu wskazujecie swoje dane.
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.